fredag 11 december 2009

fredag igen dåå..

som varje fredag tänker jag fortsättningsvis påpeka hur ofta det är fredag, det är fan fredag oftare än någon annan dag :-p

fredag betyder att det är sju veckor sen jag träffade min älskade Conny :-(
Fan sju veckor sen.
Vart har tiden tagit vägen?
gör så ont, det smärtar. Jag saknar.
Fan. Känns som de va typ 10 år sen jag träffade honom samtidigt som d känns som att det var igår.

I vilket fall som helst så gör det för jävla ont.
Och jag vill inget hellre än att vara med honom :-( Ha honom här.

Vill ruska vett i honom, tala om hur jävla mkt jag saknar honom, fråga vad fan han tänkte med den där fredagen för 7 veckor sen?!
Hur han hade planerat att jag skulle överleva?

Och jag har blivit fruktansvärt föräläskad till allas inklusive min förvåning.
Händer mig sällan, typ aldrig.
OCH i just denna man :-)
Men men så är det ibland. Han är fan helt underbar.

PUUUUUUSsss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: