tisdag 8 december 2009

Euforisk

Har inte bloggat idag, jag vet...Sry..
Men har faktiskt ägnat min barnlediga förmiddag åt något alldeldes underbart, jag har gjort absolut ingenting förutom just "det där"

Har gjort det för att jag själv har mått så fruktansvärt bra av den stunden.


Ja, jag känner mig så full av en konstig känsla, svår att sätta ord på.
Ovanligt av just mig att känna så. Va många år sen.

Men det gör jag iaf, kanske släpper det inom kort?!

Mysigt är det, känns som det bubblar inom mig. Är helt varm om öronen, får ny kraft från ingenstans.

Hoppas detta är början på något bra ?!

Vad jag snackar om håller jag hemligt tills vidare...

Tänker förtsätta att njuta av det en stund till i alla fall :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: