måndag 7 december 2009

Nehee..

Om man ska försöka sig på att vara en alldeldes ordentlig flicka och försöka sova "tidigt" (klockan är snart elva)

Kanske skulle göra mig till en desto hurtigare människa?!

För vem vill inte vara hon som går upp pigg klockan sju med en frukost bestående av ägg, gröt, the och en asfalts maka med keso?, sen powerwalka med barnen till dagis, och sen hem och gymma för att sen orka jobba/pluga för fullt tills det är dax att vara hämta hem sina glin , sen orka vara en bullmamma/lekmamma och även va en bra fru som samtidigt ser j-t bra ut??

Jo jag önskar det vore så iaf :-p

Men men, Kanske är det jag att vara just den som vaknar med motst¨ånd någon gång mellan 6-7 varje morgon av barn som vill ha fruskost, hasar mig upp och brer mackor med enbart smör på (så dom vill ha det) och häller upp ett jätteglas mjölk, själv tar jag en kaffe och sen en cigg, sen stressar vi för full för att sen alltid komma försent till dagis, svettas över hur varmt det är inne på dagis gentemot va d e utomhus.

Sen stressa hem, rasta skitnödig hund, låtssas att jag inte ser när hon skiter för att slippa ta upp det (hemsk jag e jag vet)

Sen hem och häva ytterligare ett par koppar kaffe, eventuellt småplocka här hemma, slöa i soffan/framför datorn, sen hämta barn och spendera eftermiddagen med va vi ska ha för middag oh på vilket sätt jag bäst underhåller mina älsklingar och hur jag på bästa sätt kan vara den bästaste mamman i universum.

sen skittrött hamna i soffan framför en bra film eller framför datorn med massa uppmärksammade bra diskutioner med vänner, eller i telefon med någon pratglad fan =)

Sen sitt uppe till 2 tiden likförbannat (att man aldrig lär sig)

Oh så börjar det om 24/7 all the time...

Sjukt va?

men ändå, visst är rutiner helt fatastiska=) YEAH MAN I like it very mutch..

Så nu ska ja prova nya grejer, nämligen att prova att sova tidigare än vanligt =)
Vakna piggare och gladare.

Så god natt älskade vänner/ovänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: