måndag 7 december 2009

God, I love to provoke

Finns det något som är roligare och mer underbart än att provocera andra??

Kanske är jag fruktansvärt barnlig, eller så är jag bara jävligt rakryggad och stabil som människa.
Står för den jag är och älskar när det retar andra.

Jag är en öppet sexuell liten jävel, full av kärlek, full av omtanke och liv.
Full av saknad.
Är Mamma, dotter, syster, kompis...
Men har en jävla massa känslor ändå.

Både bra och dåliga, vad är då inte bättre än att informera er läsare om detta faktum?

Min saknad till min kärlek som lämnat jordelivet.
Min sexlust, min kärlek till mina barn o mina vänner.

Vad jag gör i mitt liv, vad jag tänker på, vad jag vill och önskar.

Vad har jag att skämmas för?

Kan slå vad om att många av er präktiga rediga jävlar är tusen gånger värre bakom stängde dörrar, bara att ni ska leka så förbannat j-a fina.

Och ni som är sådär äckligt fina, er är det extra kul att reta gallfeber på=)
Mohahaaaaaha

BTW glöm inte hänvisa till min Blogg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: