lördag 12 december 2009

Lördag.

Pissväder ute, men ska ändå snart bege mig utår, lovade ungarna det.

Har mest problem med små petitessaker idag som va vi ska äta till middag.

Mår riktigt bra idag med, delvis för jag e kär o sen för att de börjar hända grejer här...Mohooooohooo......

Love it.

Ni andra läsare, visste ni att "jag vill besäma över andra människor, dom ska göra precis som jag vill....."

Funderar över en kommentar, det måste ju betyda att personen känner mig väl eftersom hon anser sig kunna hävda detta faktum, vilket hon inte gör (kollat Ip) så undrar vad hon grundar det på?!
Nåja, det e ett fritt land, alla får tycka som dom vill.

Intressant att detta uppkommer i samband m Marcus..Man skulle nästan kunna ana en viss avundsjuka :-)

Nästa kille?
Mg vetelig har jag inte haft kille på ett jävla tag, om vi snackar pojkvän.
Snacka vi sex, njaa det va nog ett tag sen det med.

Det är just det här som facinerar mig så fanatiskt mkt, om en tjej har lust retar d folk. Om en kille har är det helt ok.

Jag slår vad om att ja inte knullar mer än en normal svensson bara att jag gillar att spä på ibland, Och en karljävel äter en sån som jag till frukost.

Fast sex och kärlek e lite skillnad..Även om det går hand i hand i bland ;-p

Nåja, den bjuder jag med på.

Inte direkt så att jag börjar gråta.
Jag e så så tuff och häftig ;-) Då kan man inte börja gråta.

Nee nu ska jag gå och sätta mig hos ungarna en stund. sen ta en dusch, jaa jag erkänner jag e lat, jag vet klockan e tolv o jag går fortfarande i pyamasen :-O

Men det e ju för fanken Lööördag jööööööö !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: