lördag 12 december 2009

Problemlösning...

Har fått diverse problem lösta dag.
Till att börja med kom jag på en alldeldes ypperlig middag :-)
Falukorv och makaroner, Tänk så gott det är *yammiiii*

Sen har Amanda löst ett extremt svårt problem för mig, hon gav mig en kaffebryggare.
En söt Liten grön sak , Älskar den=)

Ett annat problem som jag löste sent i natt va min soffa som mina barn hällt diverse bakingridienser i.
Har tvättat del för del i Badkaret, visst är jag duktig?!

ljuger när jag sger att jag gjort det idag för det var faktiskt i går kväll=)

Har även fått på mig kläder och kladdar smink i mit lilla vackra ansikte (det är åtminstone vakert nu mot innan)
Fast kör ändå på en lat outfit idag, är ju som sagt Lördag, Och min barnhelg så ska inte ut på några kravaller.


Har även upptäckt att jag faktiskt är fruktansvärt lik min Stora idol Marulyn Monroe,
kan det bli bättre än att vara lik världens vackraste kvinna?

Tror bestämt att jag var hon i ett tidigare liv, åtminstone kan vi låtsas det =)

Känns ju så mkt bättre för mitt ack så kassa självförtroende ;-)

Ska bege oss till Ica nu för att hämta ett paket, vad vet jag dock inte, det märks.

O det där med likheten, kolla själva :-)


1 kommentar:

  1. Shit asså, ni är skilika ju.
    du ser ut som en modern Marilyn.
    Och du, ta inte åt dig, jag gillar dig. Beklagar det som hänt din vän, har läst mycket om din sorg.
    Och blir glad av att se att du kommit lite på fötter igen. Jag tar din blogg med en nypa salt eftersom du värkar ha mycket sjlvironi och värkar
    gilla att provocera, det lyckas du ju verkligen med. Men även stora bloggare som blondinbella blirhatade och hotade. Det betyder bara att du är något. Eller iallafalla håller på att bli. Du har ju många läsare och mycket fina kommentarer från människor. Verkar konstigt att du får så mycket agresiva ord riktade mot dig på kort tid. Men som sagt det är inget att bry sig om. Du är nog mycket starkare och finare än dom alla tillsammans, bara att ha en sån här blogg där man hänger ut sig så mycket som du gör och driver om sig själv och som tjej skriver så mycket om sex är väldigt väldigt strongt tycker jag. Du verkar vara en otroligt stark tjej, och är otroligt vacker är du också.
    Kramar Lia

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: