lördag 12 december 2009



Nu har jag tagit en promenad med mina barn, funderat ut hur jag på bästa sätt ska reta upp många av er...

Kommer dock inte på nått specifikt.

Kan nämna några grejer som ni säkert skulle reta några av er, om det är sant eller inte låter jag vara osagt.

*Jag har för inte alls längesedan haft sexuellt umgånge med en kille på endast 18år

* Har fått tre killar att gråta över brustet hjärta inom loppet av en vecka

* Älskar att se mig själv i spegeln.

* Bet en tjej i örat en gång för att hon dansade mig på tårna på "lilla krogen".

* tycker det är tråkigt att festa nykter.

* Sover antinge naken eller helt påklädd.

* Hatar EMOS

* Har förutfattade meningar om utlänningar.

* Äter frukost naken ibland

* tycker hår på fittan är fult, äckligt och rent ut sagt avskkyvärt.

* tycker det är oerhört sött med knubbiga killar.

* tar inte åt mig av dumma kommentarer från dumma människor.

* tycker det finns barn som är fula.

* skulle jag hitta pengar på gatan skulle jag utan tvekan ta dom.

* har så pass mycket självdistans att jag inte bryr mig om något annat än det som är värt att bry sig om.

Wheeey, Lördag idag... Ska Gossssaaaa hela kvällen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: