tisdag 15 december 2009

Det snöar :-/

Denna dagen är en minst sagt högtidlig dag trots pissvädret (jaa jag hatar snööö)

Dels fyller min lilla favorit tjej Tyra bus 2 år, sen har det nedkommit en liten bebis.
Bebisens mamma är Amandas syster, och antar att det hela skedde denna dag av dygnet, så kusinerna har samma födelsedag =)

Hoppas att dom mår bra och att allt har gått bra, är nyfiken som sjutton.
Men antar jag får hålla tillbaka.

Vill också passa på att nämna att mitt internet inte längre lever, min söta fina men ack så klåfingriga dotter bröt av mitt modem :-(

Så nu sitter jag hemma hos Amanda o Johan och snyltar på deras internet, medans Amanda snosar systerson på BB *fusk* o Johan jobbar.

Nåja, det löser sig väl inom kort antar jag.

va på kvartsamtal igår på dagis, med Kim.
Dom hade bara bra grejer att säga. Snälla, glad och trygga barn. Mohahhaaaaa.... :-D

Idag kommer min lilla kärlek till mig, kan knappt vänta.

Nu ska jag passa på att kika in på Facebook=)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: