tisdag 15 december 2009

Marcus Walfridsson <3

Tänk att man kan hitta kärleken så snabbt och så oväntat.

Trodde aldrig jag skulle kunna känna såhär igen. För 11 år sedan fick Conny mitt hjärta att bulta tredubbelt, och det har det gjort sedan dess.

Trots att vi tappade kontakten ett par år och våra liv skildes dramatiskt och jag blev mamma och han fortsatte med sitt.

Trots att jag har ett 6 årigt förhållande bakom mig, så måste jag erkänna att det aldrig va "den där känslan" även om jag såklart älskade honom väldigt mkt och han är far till mina barn.

När vi i somras fick tillbaka kontakten så va samma känsla där, trots massa strul hit och dit.

När han försvann va jag otröstlig, trodde aldrig jag skulle le igen och framförallt inte hitta någon att bli så upp över öronen kär i.
Aldrig.

Men du, du framkallar enorma känslor inom mig.

När jag tänker på dig, pirrar det så jag knappt kan andas, jag skuttar runt hemma på ren berusning.
Jag ler när jag tänker på dig.

Du är så fin, så söt att se på.
Underbar att vara med.

Du lyssnar på mig, d går att kommunicera med dig.
Det är få som är öppna för det.

Du är helt klart det bästa som hänta mig på väldigt väldigt länge.

Helt plötsligt känns det som att jag fått livet tillbaka. Jag lever, jag är lycklig.
Jag njuter av varje sekund med dig.

Fan lilla älskling, längtar tills sen då jag får träffa dig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: