söndag 24 januari 2010

BULLEN

Minns ni programmet "Bullen"?!
Programmet där dom hade egentligen förbaskat töntiga men ak så rogivande brevfilmer.

Man lyssnade storögt åt "kära bullen...jag har ett problem, säg inte att jag ska prata med min mamma för hon kommer aldrig att förstå..." filmerna och generades över att det pratades sex på en egentligen ganska snäll nivå.

Fan varför tar dom bort allt som är sofistikerande roligt och underhållande och på sätt och vis också nyttigt?
Och ersätter med skitprogram??
Det va nog fan bättre förr...känner mig förvisso gammal när jag uttryker mig så men 80-90 talet va fan kalas =)

Nee ska koka oss varsin korv med bröd nu jag och mina dvärgar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: