måndag 25 januari 2010

Ensam...

Känner mig så jävla ensam, så tom..
Övergiven på en plasts där ingen längre existerar. Hatar Ångest.

Jag tillochmed fryser i ett varmt rum.
Min längtan har blivit så diffus att jag inte längre kan säga vad det är jag längtar efter. Slog upp ordet känslor i en uppslagsbok.
Blev inte smartare för det :-S

Kan inte direkt påstå jag rakt av fryser i ett såhär varmt rum.
Visst, utsagan är sann men nog är det en konstig mening.
Iaf innebörden i uttrycket.
När jag börjar fundera på språket som kommunikationsmedel känner jag inget annat än just trötthet.
Trötthet och förvirring....
Jag fryser i ett varmt rum.



Vart finns alla när man behöver dom?

2 kommentarer:

  1. Vad fint du skriver Johanna. Jag hade kunnat komma bort och värma dig lite om jag inte hade spytt och frusit så förbannat.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: