måndag 25 januari 2010

Vilken dag...

Brjade dagen med en isande kall promenad till dagis med mina små.
Sen hem och göra mig i ordning oh sen brumma in till stan och handla lite föda.

Sen förbi min älskling och säga hej, få dagens puss och sen hem igen.
Hämta barn, mata barn, promenara...

Nu sitter jag uppkrupen i soffan, känner lugnet, kikar på mitt vackra barn av motsatt kön och orkar inte göra nått.

Ser förbannat mysig ut i mina randiga pjamas brallor och dun tofflor.

Känner mig ganska nöjd med livet idag, det är skönt.

Har fått lite utrett och dagen har passerat smärtfritt =)

I Morgon kommer Markus-plutt hit, mysigt.

Måste få beklaga sorgen för Rosa , Barnens gammelgammelfarmor som avled i morse ..
RIP!

PUss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: