lördag 9 januari 2010

Lördag

Så va det lördag, Och min dator funkar lite provisoriskt igen.
Kommer dock snart vara utan igen.

Usch får inte tag på Markus, är orolig. Saknar honom sååå de känns som jag ska dö eller nått.
Inte träffat honom sen i torsdags morse.

Igår åkte jag oh barnen pulka, va 20 minusgrader. Hatar kylan. Vill ha vår. NU på en gång helst.

Längtar tills det börjar blomma oh bli grönt. Läntar efter sommar. Bada, sola... Grilla...Ååå ..

Hatar verkligen kyla. Hela vintern i sig får en att vilja låsa in sig och inte komma ut förrens i april.
Idag blir det en lugn dag. Hoppas att få träffa min kärlek.
Saknar honom, som fan. Helt sjukt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: