fredag 29 januari 2010

Markus..

Han är vind, han är vatten
En sol mitt på natten
En oas i en öken full med sand
Han är himmel, han är hav
Mitt hjul och mitt nav
Han är dröm, han är sann

Han är socker, han är salt
Varmt, han är kallt
Drömmen som jag drömmer varje natt
Luften jag andas, morgonen som randas
Han är gråt, han är skratt

Han är allt jag ser
Kom och ge mig mer


Ja, tiden stannar när han går förbi
Markuuuus,
Jag önskar att det bara vore vi

Han är vått, han är torrt
Han är en egen sort
Han är från en annan värld
Han är höst, han är vår
Tiden som går
Han är allt jag begär

Han är av, han är på
Han är stanna, han är gå
Han är allt jag vill ha
Han är natt, han är dag
Stark, han är svag
Jag vill va' i hans lag

Han är allt jag ser
Kom och ge mig mer,Jag pratar och jag drömmer
Och jag tänker och jag längtar
Och jag lever för dig varje dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: