måndag 18 januari 2010

Så lite ny design..

Ska inte påstå mig vara speiellt nöjd över den nya designen :-O

Men är trött på att ha en rosa pluttinutt blogg (även om den e sjukt snygg).
haft det så länge nu.

Känner att jag brjar utveklas till ett snart moget monster som kommer bryta ut i all sin prakt och gå bärsäkragång längs livets väg =)

Känns bra, lite fitta borde alla damer ha i sig, allt blir så mkt mäktigare då=)

POWER.

Satt innan i min fröjd med fötterna med svartmålade och alltför långa tånaglar fint uppslängda på bordet, en hand kliandes i skrevet, ett STORT glas fanta, chipsskålen på min allmer ölmage liknande kagge och skrattade grymtande till Ungarnas bus oh kände mig så Jävla kvinnlig.

Fy fan jag är både äcklig och sjukt rolig.

Måste försöka ta tag i min bok jävel. Orkar dock inte.

Inspirationen har slutat flöda och det som redan skrivits får mig at vilja kräkas och har därför slängt undan hela högen med ner klottrat papper i förrådet (jaa jag är gammalmodig oh skriver för hand)

Tror i ärlighetens namn jag är alldeldes för lycklig för att kunna skriva.
Låter kanske konstigt men skriver som bäst när jag är olyklig.

Formulerar mig mkt bättre då och har lättare för att skriva med känsla.

Även om linjen mellan lycklig och olyklig trots allt är föga tunn, och på sätt och vis går hand i hand.
Utan olycka kan man ju inte uppskatta lycka och viceverca.

Kär är jag också. Inte för jag misstänker att någon missat det men kan ändå sägas en gång till, kan vara en andledning att mina käkar ofta pekar upp en aning i ansiktet.


Ser ut att bli ett strålande år för oss framöver, Eller åtminstone hoppas jag det.

Jag hoppas och tror att 2010 är Mitt/vårt år.

Btw någon som gilar Marilyn Manson?
I min bistra tonår va jag som besatt i denna destruktiva herre. Min mamma grät om kvällarna när jag kom hem med avrakat underhår och det hår som fanns kvar var färgat blåsvart.
Sminket bestod av att "vitast vinner" (tro mig man skulle helst se ut som en unge från ett tyskt koncentrationsläger under andra världskriget)
runt ögonen såg man ut som en panda, hade sisådär 20 kilos undervikt och stopra svarta stålhetta kängor, blödande sår längs armarna oh svart flagnat nagellack.

Hade satans-dyrkande symboler kladdat över mina kollegeblock och döds dikterna fanns i hundratals, precis som benzo pillrena man tryckte i sig för att på sätt och vis försöka bedöva den smärta man själv omedvetet åsamkade sig.

Ett riktigt äkta EMO.
Denna man (manson) fanns överallt, i cd spelaren dygnet runt och på varenda m av mitt "flick rum"
Älskar fortfarande hans musik, han är grym. Jävligt grym.

Har dok vuxit ifrån det sorgsna och panda liknande utseendet och har lagt på mig 20 kilos övervikt istället och har blivit vuxen.

Så jävla vuxen att jag i år ska fylla 25, börjar sakta men säkert närma mig 30 mer än 20.
Att jag samlar vuxen poäng genom att prenumenera på Allers och spela bingolotto, och dra Ica kortet när jag handlar gör inte saken bättre.

Jag känner min inte gammal.

Nåja, ska dra till affären nu.

En sista sak, jag skulle innerligt vilja ha tag på Mr M Manson.
Dels pga att det stör mig att en karls jävel både har snyggare och fylligare läppar än mig, och att han kan sminka sig sjukt bra gör att jag irriterar mig på Könet Man ännu mer :-p



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: