söndag 17 januari 2010

Slampa..

Som den lilla provoceringsdyrkande lilla blogg hora jag faktiskt är så har jag insett att jag inte bara är bäst utan tom börjar bli lite divig.

Nu eftersom jag levt den senaste månaden utan dator så har ju antalet besökare minskat dramatiskt.
Men det kommer det bli en drastisk ändring på framåt veckan.

Det jag vill få fram med min divighet är att jag precis tackat nej till tre st förfrågningar från personer som mejlat mig och gladeligen bett mig göra reklam åt dom.
Med divighet menar jag att jag tackat nej.

Kanske va det dumt men vem fan vill göra reklam för bilar?
Att jag tackade nej till att göra reklam för sexleksaker ångrar jag dock bittert.

Fast det känns lite som att jag inte har det behovet nu, jag är ju nykär?!

Och vad gr man när man är en nykär småbarns mamma??
Joo kan bekänna att det är definititvt snabbisarnas frlovade land=)

Härligt och lite dirty. I love it.

Vad kan vara bättre?

Förutom att se in i hans hundvalpsliknande oskyldiga små ögon??
Nåja nu dör denhär förbannade jävla datorn.
Hörs senare i veckan.

Överge mig inte gott folk =)

2 kommentarer:

  1. Smaart. Du hade fått pengar/gratisprodukter. Det är så det funkar..

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: