söndag 17 januari 2010

Söndag med stort S

Känner mig minst sagt inte som något annat än den mupp jag faktiskt är.
En fullspäckad helg och inte minst en kräkig sådan.

Båda barnen har spytt sig igenom den sena veckan, jag började huckla mig torsdag kväll och sen fortsatte det hela natten lång.
Kände mig som en gnu som ätit upp mina egna ungefär, mådde illa vid minsta beröring från den jag älskar mest.
Och ljudet från barn skrik fick magen att göra volter.

Nåja, frisk lördag morgon och pigg som en lärka, då är det hjärtegllets tur att ligga och kräkas, av alla dagar va sjukdomen tvungen att klamrra sig fast som superlim just min barnlediga helg. Men men han mådde iaf bra (bättre) framåt kvällen och vi drog som planerat in på sofies födelsedags fest, den va fullkommligt skitkul kväll.
Massa trevligt folk och mkt bål (lite för mkt för en nyligen magsjuk Johanna kanske)

Fattiga som vi gränna bor va fick vi tacka för oss redan vid 22 tiden då dom andra skulle vidare på krogen.

Såhär i efterhand känns det som att det inte va någon större förlust dock.
Hade ju det lilla jag ägde kvar på kontot idag när jag vaknade iaf.

Plus att jag slapp ågräm över att jag gjort bort mig...vilket jag sällan har eftersom jag skäms alldeldes för sällan.

Nåja, kommande vecka ser inte ut att bli vidare händelserik, kommer väl bli full ös medvetslös med mina små dvärgar och ett och annat ljuvligt hångel med min kärlek.

Pratade med skolan också och kom inte in nu i januari, känns riktigt jävla pissigt.
MEN jag ligger i prio ett högen inför nästa uttagning pga mina betyg ;-)
Och börjar i så fall i mitten på februari =)

Va vid Connys grav i tisdags, hade köpt en lykta och en vit ros från mig o markus.
Saknar honom, va sjukt att se hans namn stå där.

Nee nu ska jag ladda inför blåsningen som börjar idag och sen johan falk.

Tooodiilooo Kära älskade ni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: