måndag 25 januari 2010

Tlöööttt....

Nu har vi belåtet överstigit 600-strecket =)
Sitter och lyssnar på min gamla vanliga flumm muisk, typ Janis joplin & tant Strul.

Känner mig övertrött och därav flummet...Men kan ändå inte sova =/

Gjorde en fasansfull upptäckt innan oh insåg att ja blossat upp nästan ett helt paket ciggaretter idag :-O jag som inte röker mer än kanske 7 st vanligtvis.

Måste verkligen försöka göra nått åt detta, fast jag älskar ju mina cigaretter.
Men ett paket om dagen är på tok för mkt, då lär jag låta som en whiskey drickande trubadur innan jag nått 50 streket och det är definitivt inget jag strävar efter.

Att avlida i en cancer sjukdom är heller inget jag hade planerat.

Fast å andra sidan är det ju sånt man kan drabbas av ändå.

Jag vet inte om ett liv utan ciggaretter och rödvin är så lockande?!

kanske dör jag hellre tio år tidigare och får njuta av livets godheter istället?!
Eller är jag trångsynt?

Den som lever får se.

Fan saknar min plutt, va arg på honom innan, visserligen va det befogat , eller nja inte så befogat men lite välförtjänt.
I vilket fall som helst skulle jag bara vilja ringa upp honom och skrika hur mkt jag älskar honom och säga förlåt.

Vet att han blir så ledsen när jag skäller, han säger frlåt och säger att han älskar mig och att jag inte ska vara arg.

Usch jag måste vara en hemsk människa att leva med.

Har aldrig hört honom höja rösten åt mig, och jag bara gastar för ingenting. Tur det går över lika fort igen.

Är inte detta klockren jävla skön musik så säg ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: