tisdag 26 januari 2010

Johanna Heter jag, hälften till 50 och tvåbarnsmor.
narurligvis syns det på min kropp att jag blivit tjock-smal-tjock-smal, Är sexuellt aktiv & har gett mitt liv åt en herre i exakt samma ålder.
Bor i en fyra i Grännas "Ghetto sida"

Filosoferar ofta över vad som komma skall, vad livet har att erbjuda.
Känns som jag upplevt det mesta samtidigt som det känns som att jag gjort allt i definitivt helt fel ordning.

Som att man hela tiden klättrar upp för en grop och varje gång man nästan är framme så faller man ner igen ?!

Som om att man stångar sig blodig helt i onödan.
Undra hur framtiden Ter sig. Jag hoppas på det bästa.

Det ser ju ljust ut, tror dok ganska mkt på ödet oh har hittills mestadels uppfattat min egen otur alltför många gånger.

Nåja, tisdag idag. Ny dag-Nya möjligheter. Kaffe & Nyhetsmorgon för min del just nu, strax en cigg.
Senare i eftermiddag blir det städa, tvätta & träffa min älskling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: