tisdag 26 januari 2010

Maglagningsprogram!

Kan inte hjälpa det men är fruktansvärt allergiskt och nästan facistiskt upplagd till dessa otroligt hemska matlagningsprogram.
Visst är det trevligt med mat?! jag älskar mat, och visst ärdet bra med lite tips, även om jag tvivlar på att det är speciellt många som lagar det som visas i tv:e eftersom det sällan är verken plånboksvänligt eller smidigt.

Det som retar mig är deras sätt att uttrycka sig.
Det låter så klibbigt och äckligt.

"Så häller vi öuuuuver lite citrounsauft öuer köttet för att plocka fram sööötman i det hela...det ger en fräsch och syrligt smak. Sen vill vi fram en touch av det skarpa och bistra smaken åssåååå...."

Finns dock undandag, Laila bakar är bra...Hon är så söt så man vill äta upp henne. Och det hon bakar är vidrigt gott.
Han den äckliga på tv:e 4 + e helt ok med, han e jävigt jobbig och svettg men det ger ju en viss underhållning iaf.

Retar mig på att min laddare aldrig tycks dyka upp, för nu dör min jäkla dator snart (igen)

En annan sak jag undrar över, Varför blir man alltid skitnödig av morgonkaffet??

1 kommentar:

  1. Haha trodde det bara var jag som blev nödig av morgonkaffet, men det verkar vara normalt då :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: