torsdag 28 januari 2010

Måste det snöa :-(

Usch sitter uppkurad i soffan och sneglar väldigt irriterat ut på den förbannade snön =(

Det yr massa vitt överallt, vill ha vår. Fan.
Hatar att frysa, hatar att bli blöt och hatar att halka.

Slaskar fram och tillbaka överallt med dy blöta skor, iskalla fingrar, svidande kinder ...Brrrrr....

Snart helg iaf det är ju skönt. Ska ha mys med min älskling på fredag iaf.
Är barnledig så det blir nog riktigt mysigt ;-)

Sen ska ja ev tatuera mig nästa vecka Wheeeyyy

Är annars måttligt irriterad på att vissa saker inte alls går som jag tänkt, men men det ordnar sig väl antar jag.

Nee ska ringa min jordgubbe nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: