söndag 31 januari 2010

¤

Vi lever i vår egen värld, vi går så långt som benen bär.
Allt finns där. Och jag känner mig så trygg hos dig, jag känner att du älskar mig.
För när du säger det så tror jag dig.

Jag går med dig överallt. I sommarsol i vinterkallt, när tankarna tar över allt. Jag går med dig överallt.

Om våren hittar hit igen, då håller vi ihåp min vän. Ja, då lever vi för sommaren.

Du behöver inte säga nått, när tiden flytt och åren gått. Om det blivit som dom förutspått-du behöver inte säga nått.

Men om du längtar hem nån dag och saknar nått precis som jag, då leder vägen dit den ska.

Jag vill hålla din hand, säga ditt namn,visa dig vägen.

Vi går här på saliga ängar, kan du höra mig? Där du vilar i sorglöst land.

Om jag va en fågel skulle jag flyga högt bland taken och lämna marken, flyga längst stränder och höra vågor slå.

Jag vet vem jag är när jag är hos dig.

marken är vit som papper, jag har slutat säga nej, jag ska riva mina murar tills vi ser varann.

Jag har aldrig fått ihåp modell och verkligehet, jag är ju långsam som du vet.
Vi tankar nya tankar.
Så jag lovar ingenting, jag säger hellre förlåt.
Vi ska vara dom vi vill vara, hellre nu än efteråt.

För jag vet vem jag är när jag är hos dig.

Det står skrivet att man väcker en ångest när man släcker en annan.

När jag går ifrån dig,utan ett ord, så vet vi båda två att det är såhär det känns att sakna.

Gråt ut kära du, det är lika bra.

Det är när man ser att det blöder , det är först då det gör ont.

Jag sitter här och skriver, längtar bort, saknar dig.
Jag tror att livet just har börjat-det blir vad jag gör det till!

Jag har lovat den här gången att jag ska ge allt jag har, det är ofta tomma ord som fastnar för att man låter dom va kvar.

Här finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan.
Har för mkt tid att tänka på allt jag ser hos dig, jag vet att det går över men det är lika svårt för mig.
Här finns så mkt vackert som jag inte kan se. Drar mig sakta undan och solen följer med.
Det snöade idag och de finns säkert en mening med det.

Vet att du har en famn för mig, vart du än befinner dig.

Jag tror jag har valt nått som gör mig väl.
skulle du inte sakna mig så har du säkert dina skäl.

Lilla älskling flyg till mig, jag vill att du ska se att det snöade idag, och jag tackar dig för det.

Alla vet att snön alltid faller i tid och evighet.

Dina ögon ändrar färg i ljuset, dom kan titta nu-jag är beredd!

Du är allt för mig.
Jag önskar jag var mer som du.

Jag älskar dig.

Mina tankar för mig bort, jag är livrädd att fastna, att bli sådär lyckligt kär för att sen krossas under dina fötter.

Jag är vuxen nu. Ändå finns det så många gropar här.


I morgon kan det vara försent, men jag får ingen ro.
Jag vill så gärna vara här.

Alltid vi-TILLSAMMANS.

Vill alltid komma dig nära, under ditt skinn. Ingen annan får mig. För du står mig för nära, det känns i hela kroppen.

Älskar dig!

1 kommentar:

  1. Va vackert du skriver! Så många kloka och vackra tankar!

    Hoppas din älskade har vett att uppskatta alla fina ord! Min erfarenhet är att män ofta bara rycker på axlarna när man ger dem sitt hjärta. Men jag hoppas att Du inte behöver uppleva den känslan av tomhet och besvikelse som man känner när den andre inte riktigt förstår...

    Beundrar ditt mod och din öppenhet!
    önskar dig allt gott!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: