måndag 22 februari 2010

bläääääääääää

Sitter på bibblan i hva nu =(
Ska snart med bussen. Sista gången jag ser mitt hjärta på flera veckor. Imorgon läggs han in =(
Usch känns som en stor sten i bröstet.
Hur fan ska jag stå ut??

Haft en underbar helg, I fredags va vi ute o käkade på kina restaurang med hans mamma.
Sen åkte vi hem till henne och satt där hela kvällen. I lördags likaså och i gåpr va vi på Bio ("Farsan") skitbra film. Låg och kelade hela kvällen.

Så mysigt. Han e så mjuk o fin. Faaaan vill inte vara utan honom.

Har massa distans plugg att göra i veckan om arbetsmiljö. Hoppas det håller mig sysselsatt så jag slipper sakna.

Fan värker i hela mig.
Orkar inte ens skriva nu.
Kanske skriver en rad i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: