tisdag 23 februari 2010

Tisdag...

grät mig till sömns i går...saknade min skrutt så pass...

han ringde mig vid elva och tröstade mig med sin fina röst. Han sa attt vi skulle ligga i telefonwn tills vi somnade o låtsas att vi låg brevid varann, det va det mest romantiska ja upplevt på länge. Mysigt va det med.

Låg och sniffade på hans t-shirt som luktade Markus <3

Och läste på kortet på rosen jag fick i fredags.... där han skrev hur mkt han älskade mig.

FAAAAN det gör fruktansvärt ont att bhöva va ifrån honom wååå länge.
hoppas att csn bidraget kommer i morgon så jag kan hämta ut våra förlvningsringsringar i vitt o rött guld, vi ändrader ju oss från dom andra jag visade upp i bloggen.

Nåja, små skriver på en hemtenta i arbetsmiljö nu som ska va klar på torsdag.
Mycket plugg nu ...

sen ska jag no9g köpa färg i helgen o måla om hemma, måste ju va fint tills babe kommer hem.
sen ska jag köpa nya möbler o lite så.

Till helgen ska jag gå på Bio m glinen o träffa mina syskon.

Och nu ska jag inte skriva här mer, hinner inte =)

1 kommentar:

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: