torsdag 25 februari 2010

Torsdag...

Stress stress o massa jävla stress...vilken jääävla dag =(

Ska inte ödsla verken er eller min tid just nu, känner bara ett maniskt begär att uppdatera bloggjäveln.

Sitter hos MOr en stund på ekhagen- Ska strax hem
Va på avdelning E innan och lämnade lite Godis, böcker, cigg å sånt till min snuttis, och inte ens en kram får man ge honom.
Usch man känner sig fan kriminell eller nått. Som att JAG skulle smuggla in knark eller nått ..Nee huhh vet du vad.

Ska ta en kopp kaffe m mammsen, sen bär det hemmåt med vvärldens långsammaste buss helvete.
Min lap top har gått sönder btw =( Så har köpt en ny, en HP...dock ingen mini dator som den andra men men...

Aaa Have a nice Day...

JAG SAKNAR MARKUS!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: