tisdag 16 februari 2010

Blir totalkatastrofförbannad på datorn..

Inget funkar, eller jag ska inte skylla på min söta lilla dator utan snarare på internet.
Det har ju fan ballat ur fullständigt.

En annan mkt generande sak som inträffade vid ett halv två snåret.
Johanna hade ångest och rethosta på fömiddagen och gick och lade mig igen en stund med min dotter, somna omgående och vaknar av att det plingar på dörren.
Tänker tusen svordommar på en gång och hör sen "min mamma sover"

Sen hör jag någon komma in och ställa sig vid sängkanten vågar inte öppna ögonen och hör en röst säga "häjj Johanaa schkolle ba kålllaa om du visste nagan schom kan hjällpa mig med daton"
då stod min polska grann fru där.

PINSAMT. Jag som har mer eller mindre hela garderoben på golvet (säljer av massa på tradera)
Nåja, det ärväl bara att rycka på axlarna och fixa henne en snygg mekaniker så hon glömmer det, vet att jag i all min hast föreslog Johan (va den första data kunniga nissen i närheten jag kom på)

Nåja, nu är det ännu en navelpillar dag där det inte finns ett skit att göra. Inväntar min alltid så sega och försenade livskamrat (att dom aldrig lär sig klockan)

Karlar är då ett släkte för sig, saknar honom och hoppas han är pilsk som aldrig förr för det ärjag och när barnen gått och lagt sig i kväll kommer raffsetet åka fram vare sig han vill eller ej.

Här ska det lekas doktor i alla möjliga former.
Ska upptäcka flera roliga ställningar och akrobatiska rörelser...

Nee nu börjar det bli måttligt påfrestande för Johanna att invänta karljäveln som jag älskar mest på denna planet.
Tror jag får gå och diska kallt ...eller nått..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: