måndag 15 februari 2010

Gosch jag är KÄR !!

Hatar min kärlek till skor, köper o köper men använder inte ens hälften.
Andledningen beror oftast på att jag är för lång för att bära 15 cm klack...Typ.
Eller så tvingar jag ner mina dunderklumpar till svälda fossingar i ett par 37:or och tvingar mig själv att dansa en hel kväl i dom.

För att sen komma gråtandes hem och slita av mig dom och beskåda mina ståtliga 39:or/40:or som har förvandlats till svullna 45:or och dessutom se ut att komma direkt från slaktkvarnen.

Aja, nu är det februari och Johanna har börjat kolla in vår skor..drömmande.
Nu fick jag syn på dessa tre bedårande ljuvliga små saker.
Som jag bara MÅSTE ha...

Jag kommer använda dom, Jag lovar.... (?????)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: