måndag 15 februari 2010

Dessa män, och deras kukar..

Jaa visst älsakr vi våra män?!

Man tom låtsas vara arg ibland bara får att locka till sig deras uppmärksamhet (iaf gör jag det)
Visst är dom fina?! Goa och alldeldes underbara?!

Måste ändå erkänna mig känna e mkt stark irritation till deras helt klart lägre interlligens.
Nästan så att mannen är fakta (japp papper på papper) att vi en gång var apor, medans vi kvinor är den mer utvecklade varianten Människa.

Nåja slut fjäskat för dessa skapelser, risk för mallighet finns.

Det jag egentligen skulle konstatera innan soff tajm i min ensamhet UTAN man med chips o Cola till någon dålig gammal retro film kliandes i skrevet (pga slö engångrakhyvel som är använd för många gr)
Är att tänk om man haft en kuk?!

Alltså en stor (eller liten) utväxt som alltid hängde där. Kom bara att tänka på det tidigare.
Kunde lixom inte riktigt få väck tanken. Måste vara förbaskat jobbigt.

Fula är dom också.

Dock inte Markus, det är sant. Den är söt. Och smakar karamell :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: