onsdag 17 februari 2010

Dagen innan dagen D =)

Känns så jääävla gött, bara nervös att inte komma upp när jag ska. Ska med 7.55 bussen och innan det ska man hinna klä på sig, och fixa med allt. Lämna kids på dagis osv...

Men men, detär en vane sak. Har ju lyckats med det förr så.

Va och hyrde film innan, en thriller till mig o cupcake o en till barnen.
Tyvärr va d nått som inte funkade med ungarnas film så det vart inget för dom.

Det va sorgligt att se deras besvikna ögon. Gjorde Maräng swiss me. Det satt där det skulle. Rakt ner i tjockis magen *mumma*


Fan vet inte om jag e glad eller ledsen =( Vill verkligen inte ha tisdag =(
Kommer verkligen sakna ihjäl mig... Blääää


Nu ska jag brygga kaffe o kolla thriller=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: