tisdag 16 februari 2010

Sista dagen som fritidsforskare...

Japp, nu har jag studerat min och andras fritid alldeldes för länge.
I morgon börjar allvaret.
Och tro det eller ej men ska bli nedrans kul.

Efter ett och ett halvt år kommer jag vara en sån där sexig undersköterska i kort kort som står bevid en snygg lång doktot och lägger fram redskap åt honom :-D

Så då vet ni vart ni ska om ni vill ha vård;-p

Dock så är det bara min man som får den riktiga vården. Ibland behöver även jag få känna på tempen :-p

Festade till det riktigt idag som sista lat-dagen med semla o cola till frukost (ja vi käkade macka först)

Har en massa tradera paket med som ska postas.

Nu ska jag snoka reda på roliga bloggar.

Ha en bra dag. Hörs sen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: