tisdag 16 februari 2010

Konsten att ta vara på tiden...

Som ni vet är det inte mer än en dryg vecka innan min kärlek försvinner från mig till katrineholm :-(
Sen får vi inte träffas på dryga 3 veckor till en början sen får jag hällsa på!

Och då är frågan vad gör man den sista veckan?
Jo jag föörsöker bara att beskåda honom, beundra hans vackra ansikte. Njuta av han beröring.
Att bara vara, konsten att inte göra något utan just att umgås. Prata, skratta och ge kärlek.
Har så mkt kärlek att ge och delar gärna med mig av den till honom.

Tala om för honom hur viktig han är och att jag kommer vänta på utsidan troget och uthålligt på min lilla fina underbara Markus.

Om ni bara visste hur underbart det är att vara Kär och älska någon på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: