söndag 14 februari 2010

Happy Vallentine....

Så vart det kärlekens egna dag idag, förmodligen en dag för alla affärer att tjäna satans mkt pengar, själv så har jag passat på att utnyttja dagen till max.

Barnledig som jag vart hela helgen så har jag och min pojke legat halvnakna i soffan heeela helgen, ätit massa god mat, chips och muffins och kliat varanndras ryggar...hånglt o kollat film.
Helt j-a underbart. lätt bästa helgen på lääänge.
Fick ett hand skrivet kärleksbrev av min stjärna i dag också. Så romatiskt så även johanna blev blöt i ögat.

I fredags va vi hos Silvana (Markus mamma) åt pizza o så planerade jag o Silvana lite för Markus 25 års dag när han va o hämtade Pizza, Goa lilla mamma.

Sen vart de fest, skiiitkul fest va det. Sen Harrys.
Nu har mina små glin kommit hem. Imorrn ska lilla på dagis och Neo får va hemma för de e sportlov och han fyller 5 i år så han tillhör "allmän förskola" så han får inte gå, löjligt men ändå en regel.
Men mysigt ändå. Så jag o Neo ska käka frukost ute i morrn =)

Nee nu ska ja kolla Tv:e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: