söndag 14 februari 2010

Sundayyyy

Sitter här i min säng, utan påslakan (blir lätt så efter en barnledig helg *hehe*)

Mumsar på kalorier i massor, ligger chips o NEGERbollar utbrett runt mig här, jag mår som en prinsessa, dock så saknar jag min Kärlek.

Men har ju iaf fått hem mina grodor, så lär ju få värmande sällskap i sängen framåt midnatt iaf =)

Kommer nog inte kunna somna i natt iaf, alltid så när Markus åkt. Saknar honom bara då.
Fast han kommer tillbaka i morgon efter sin ritt till Katrineholm på sitt lilla "studie besök" på hemmet.
Hoppas det är bra där så han kommer trivas. Han e så duktig som ger sig fan på det nu, det kommer gå hela vägen det är jag helt säker på.

Så vi kan leva vårt liv som vi vill utan massa krångel.

Är helt påtankad av kärlek o lycka o känner mig jävligt utvilad.

Har vart så sjukt mysigt, har verkligen gosat oavbrutet hela helgen, ingen alkohol eller nått. Bara vi och massa flott.

Kliade varann på ryggen och jag masserade min lilles rygg.

Åhh va jag e kär, kan nog inte leva utan honom.
Har verkligen träffat rätt, när självsäkra Johanna blir svartsjuk DÅ är hon KÄR..

Längtar tills på torsdag med, SKOLAN börjar då.

Och i morgon eller på isdag ska ja o hjärtat på Bio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: