måndag 15 februari 2010

Ny dag, Ny Vecka och helt färska andetag...

Japp, min älskade man e ju och kollar in behandlingshemmet han kommer spendera kommande halvår på.
Känns sorgligt men bra.
Livet får sig en vändning i fler än en bemärkelse, livet tar positiva ändringar både med skola såsom det ekonomiska.
Tror allt kommer g¨super, om två år har jag nog en liten walfridsson på armen och mår jävligt bra =)
Med en 110% nykter man, och glada kids (dom e visserligen jämt glada)

Jag funderar på om man ska ta tag i sig själv och käka en fruktansvärt sen frukost.
E sugen på startmusli, oboy....Kaffe....Hmm...

Nååå ..det får nog bli det...

Tooodilooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: