måndag 1 februari 2010

Kaffe & Nyhetsmorgon..

Det är min rutinartade och tvångsmässiga rituale varje maorgon=)
och datorn i knät, lite skön musik, googlandes på lite diverse intressande saker =)

(framförallt pskykiska sjukdomar och snygga skor)
Fick ett minst sagt glädjande sms i morse av Chiz =) Wheyyy på torsdag kväll blir det gaddning =)
Vet precis va jag ska öra. Och jag längtar sjukt mkt=)

har värsta Tatto abstinensen nu, va alldeldes för många år sen, har ju en fascination till konstverk på kroppen=)

Lika jävligt att ta sig till och från dagis idag som det vart den senaste månden :-S
Går knappt att ta sig fram, slutar det inte snöa snart säger jag fan upp mig som individ och går i Ide *armana i kors*

Neo ska på utflykt på Visingsö idag, låter inte så frestande om jag får säga min åsikt, fast han tyckte det skulle bli föga intressant, och packade så duktigt ner sina smörgåsar i väskan i morse=)
Ahh de va lätt när man va liten, gillade detmesta livet hade att erbjuda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: