torsdag 11 mars 2010

Inlägg 701

då är frågan vad man ska slösa detta inlägg på=)
Dagen idag har sannerligen varit mysig som attan , efter att ja hämtat de små så köpte vi tacos o käkade o hade det mysigt framför tv:n =)

D e synn om min flicka, hon va så lessen för hon inte hittade sin docka Maya o sen gjorde hon det o när vi låg i sängen va den borta igen o jag satte mig upp o hitade den, samtidigt som ja lägger mig ner igen så sätter hon sig upp så jag knockade henne =(
O sonen har en stor näsa =(
Arma små barn , det är synn om dom idag.
Kommer sakna dom som fa i helgen känner jag.
Nu känns de inte ens bra att dom ska va borta, annars brukar ja längta efter ledigt.

Men men har iaf en fullspäckad och rolig helg framför mig så det ska nog gå bra =)

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: