torsdag 11 mars 2010

Markus....

Nu ska jag återigen skrika ut min kärlek och saknad efter min man =(
Har försökt att inte va så tjatis med risk att tråka ut er och på sätt loosa läsare och det vill jag då inte göra ;-)

Men kan inte sova, klockan e snart två på natten och jag ligger bara o tänker o fantiserar om hur han smakar, känns och luktar (helt underbart)

Hans stora fina o mjuka händer. Mmmm....
Alla andra bleknar brevid honom. Är så fruktansvärt tokig i honom, går och kolar på min fina ring.

Längtar tils han flyttar hem till mig o barnen när vi kan va en familj...

Mitt lilla smultron.
är han tar i mig känns det som stötar i hela mig, hans kyssar gör mig knäsvag.

Hans röst i telefonen gör mig pirrig och hans brev överlycklig.
Varje sms han skickar gör mig sprallig (o tro mig de är väldigt många om dagen)

Tröttnar aldrig på honom....MMmmmarkus My LOOOVE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: