lördag 13 mars 2010

Kul, kul...=)

Igår åkte jag in till Sofie efter jag lämnat barnen och vi gick på stan hela dagen, fönstershoppade och jag solade (o brände mig) och sen åkte vi hem o fixade till oss=)

Sen kom Lizyl med mat som hon fixat, hemmagjorda vårrullar och ris och så hade dom överraskat mig och köpt Champange för att fira min o Markus Förlovning <3
Så glad att ordnat så fint för mig=)

Hade skitkul o fnissade och åt=)
Sen kom det lite mer folk o sen åkte vi till O´learys o så sov jag hos sofie.

Och idag har jag slöat runt, legat i sängen och skrattat åt Mange som kollar på japanska "dold kameran" typ och sen hängde jag på honom till Olearys igen o kollade på Hockey o käkade.
Va hemma halv tio typ, Mange körde hem mig.an siter o kollar Bruce den allmäktiga o jag sitter här.

Saknar mina barn o min man =(

Some pics från igår:-p








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: