lördag 13 mars 2010

Kärlek övervinner temejfan allt

Jag är helt övertygad.
Om det är kärlek på riktigt så kan ingen förstöra det (såklart med vissa undantag)
Man klarar allt så länge man har varann, är öppna i sin kommunikation, är ärlig mot sin partner.
Markus är min stora kärlek men också min bästa vän.

Med honom kan jag dela allt med. Berätta saker jag aldrig känt mig kunna berätta för tidigare pojkvänner.
Vi har nått som jag aldrig tidigare upplevt.
nått väldigt starkt. Vi passar så bra som ett team.

Det bara ska vara vi.
Om det finns en gud så va han på kävligt gott humör när han sammanförde oss.
Med Markus fick jag för första gången uppleva kärlek vid första ögonkastet som jag tidigare absolut inte trott existerat.

Det är härligt att älska.
Just nu har vi mkt motvind runt omkring oss i olika bemärkelser.
MEN vi kommer fixa detta galant. Vi stöttar varann och kommer bara varandra närmre och närmre.
Vi är en familj.
Och jag mår riktigt bra, det känns så skönt. Saker går mot ett ljus i mitt liv på många plan mitt i allt de svarta.

Så längtar ivrigt till en snar framtid då man kan pusta ut och bara lägga allt bakom sig...

Nu ska ja nana!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: