söndag 14 mars 2010

Söndag

Mmm vilken härlig dag, Vaknade runt nio.
Kunde inte somna om så gick upp o fixade till lite frukost o sen gick ja tillbaka in i sovrummet igen och kollade på solsidan på datorn.

Sen somnade jag om vid 11 tiden o sov till ett, sen gick ja inte upp förren vid 14 tiden.
Nu har ja duschat o dricker kaffe o känner mig glad o utvilad som attan=)

Mina små kommer hem i kväll=) Whiii har saknat dom sååå...
Underbart att få krama dom.

I morgon ska tess på sin första utflykt, med dagis. Dom ska åka med färjan till visingsö fram och tillbaka för att höra när d knasprar i isen när båten åker över.
Och ha med sig en liten matsäck. Hihi hon e så spänd lilla hönan o det är så gulligt så det är inte klokt.

Lutar åt att jag får träffa min man på fredag eller lördag...Whiii *hoppas*
Nu e det 3 veckor sen vi sågs :-( Och jag måste få va honom nära snart annars vet jag inte vart jag tar vägen.

Nåja antar det reder sig med det med så småningom :-/

Har ett möte på tisdag med, som jag konstigt nnog ser väldigt mkt fram emot =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: