torsdag 22 april 2010

Bebis i magen

Jaa eftersom alla redan verkar veta detta lilla faktum attt jag o min bästa vän Mange väntar ett litet kärleksbarn. (Ni visste det tillochmed före oss)
Även att vi inte ligger med varann har detta kunnat ske (finns andra alternativ) Och p-staven till sin trots (snacka om att detta verkligen MÅSTE vart meningen)

Tror ja e i typ tredje månaden eller nått. Känns som man svävar på moln, en nackdel är att jag inte kan supa som förr. fast Jag får frsöka ta det lugnt.

Vad gör man inte för att vara vänskaplig?! De e ju synd om stackarn som aldrig får liggA ;-)

och som den stolta blivande fadern skrev är det klart vi vill dela med oss av vår enorma lycka till er alla.
För vad vora livet utan ert underbara stöd?

Ni underbara grännabor (o ni andra) ni e så fantastiska.
Ert vänskapliga tisslande och så...Ååå älskar er.

Tyvärr kommer jag i frmatiden inte kunna låna ut några pengar eftersom jag snart e trebarnsmor och kommer behöva varenda krona, hoppas ni inte hatar mig för det.

Och att jag varit blandmissbrukare betyder att jag nu kommer sluta och att ni kan umgås med mig utan att skämmas.
Tänk på att Mange faktiskt e fin o har en fet plånbok som den lilla stridspitt han e =)
Då betyder det att jag får va med i gänget och kunna klä mina små barn i ala dessa dyra exslusiva kläder man tvunget måste ha för att bli accepterad av den finare eliten.

Nåja, som sagt vill ni sponsra eller gratulera oss så göra det på adress.
J.Lindblad
Sjögatan 88
56331 Gränna


Min fästman Markus e lyckligare än lyckligast, detta betyder ju att han slipper =)

13 kommentarer:

  1. Jag visste inte.. Grattis;)

    SvaraRadera
  2. Haha! Läs för tusan vad hon skriver :D

    SvaraRadera
  3. vill inte du och markus ha barn?
    känns de inte konstigt att redan ha 3 barn med två olika pappor?

    men glad för dig om du är glad! <3

    SvaraRadera
  4. Redan ha tre barn?? Hon har väl 2 barn med samma pappa?

    och hon är ju inte gravid för tusan.

    SvaraRadera
  5. haha att det finns små luffare som ska snoka nåt så förbannat.... har ni inge liv???.............

    SvaraRadera
  6. Hahahah du är såå jävla bääst Johanna :D

    Love you most <3

    SvaraRadera
  7. haha folk e dummatre än man tror haha...
    3 barn med tre olika??
    hmmmm vem e mitt tredje bARN? Och ja trodde jag hade 2 barn med EN man.
    Tro fan markus vill ha barn..

    SvaraRadera
  8. "känns de inte konstigt att redan ha 3 barn med två olika pappor?" just denna kommentaren är rätt intressant med tanke på dagens samhälle. Med tanke på hur relationer fungerar idag samt att kvinnor har större möjlighet att klara sig själva så har ju detta snarare blivit en normalbild än nått onormalt. så varför skulle nått som är normalt kännas konstigt?

    SvaraRadera
  9. tredje barnet menas nog med den i magen isf?
    och va då snokar, har man inte en blogg för att folk ska läsa den?

    SvaraRadera
  10. jo man har blogg för att folk ska läsa den. Tycker det är löjligt att folk ska kommentera som dom gör... ska man kommentera så kan man väl göra det på ett respektfullt sätt, eller?

    SvaraRadera
  11. jag fattade att de inte va så asså där av ;) i slutet:) märkligt va människor kan hitta på..!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: