onsdag 21 april 2010

I morgon drar vi...

Till Nyköping till Söstra min, skönt att slippa allt girigt och trååkigt folk i denna bonnhåla...(med vissa undantag såklart.....o dom vet vilka dom är)

Sen ska det spenderas helgen med min man ...Whii... Har saknat honom sjukt jävla mkt.... mer än någonsin sen han lade in sig själv tror jag.

Fasar dock redan för söndagen när vi tvunget måste skiljas åt =( Alltid en jobbig pers.
Vill att han ska komma hem till oss nu =( Fast han måste ju bli "frisk"

Har tvättat o skurat här hemma idag, hoppas på att kunna börja måla om här hemma i nästa vecka.

Och så har jag vart iväg en sväng på hemligt besök som bara jag o Markus vet om =)

3 kommentarer:

  1. Aa du äär gravid. har ju sett din puutmage. lätt att du e!

    SvaraRadera
  2. Yesbox det är hon och det är jag som är pappan, ska bli så kul att få ett kärleksbarn som denna värld aldrig tidigare skådat. Känns underbart att se att andra vill vara med att dela den glädje jag och johanna känner inför vad som är på väg.Det blir lätt så att alla blir så engagerade när sånt här sker och vi känner att alla ska få vara med och dra sitt lilla lass och att ingen ska känna att inte får dela glädjen så därför gör vi detta som denna älskvärda person konstigt nog redan visste officiellt, gratulationskort och "blöjpengar" eller vad ni nu vill skänka kan ni ge personligen eller skicka till johannas adress. Varma och kärleksfulla kramar från Magnus och Johanna

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: