tisdag 20 april 2010

Tisdag...

Idag, har ja haft fullt upp med diverse viktiga detaljer som måste ordnas hä i livet.
En av dom va faktiskt att sola :-p Det börjar ta sig och jag börjar likna pippi långstrump lika mkt som en pepparkaka.

Har fyllt i lite färg med så e lite ljusare än vanligt, handlat en present til min kärlek, tagit emot bussbokning till mig o sonen som ska till syrran och kärleken i helgen.

Mitt lilla söta flickebarn har kommit hem idag med och det känns skönt att ha min lilla barnflock samlad hos mig igen =)
Och i morgon väntar ett ytterst spännande och efterlängtat "möte"... Hemligt dock..

Nee nu ska jag kolla andra avenyn, Kolla in mitt prickiga fejjs btw :-p

1 kommentar:

  1. En fin liten sockerkorv är du. Prickig och söt.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: