söndag 18 april 2010

Mmmmmmmmarkus

Kan inte rå för det men är såååå kär så jag måste bara skrika ut det för hela världen. Denna vecka har det pirrat och vart nervöst o mysigt i Johannas mage.

Finns fan ingen som han , han är såååå...aaahhh finner inga ord...ÅÅ blir fan nästan svettig av att se han på bild.

Jag tycker om när du tar på mig, jag tycker om när du finns hos mig, tycker om när jag ser dig vid min sida, tror det aldrig kan bli bättre än såhär...för mig...
tycker om dina fingrar mot min panna, tycker om när betyder nått för dig. Det kan aldrig kännas bättre än såhär för nån...för mig..

Tycker om när du tar på mig, tycker om dig i morgonljuset, tycker om när du ler en stund mot mig.
Älskar dig såååååå min lilla Markus plutt


:pointer; cursor:hand;width: 300px; height: 400px;" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhbLv1W6AO58PvkS9UQlXQWlpFan0IoZtoInHrQI-6aWS6IzPDIXojLF9c8cS0YKQGK5xZ3js0-1UPfqO4hPwouA4OiLMJvaMFonb6bIIX8nPBS8SKqtVDDpwZDdBn5LUMVvAkMlgvHNLY/s400/046.JPG" border="0" alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5461584738672182162" />

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: