söndag 18 april 2010

Kunde fan inte hålla mig...

Inte ens en månad, inser att förföljaren inte kommer upphöra bara för jag byter till en blogg jag inte ens trivs med :-/
Nåja, Min lilla tjej är 3 år idag, fan inte klokt. Tänk att för 3 år sen hade man årecis fått en liten bebis..en liten tjej.

Hon fick massa fina presenter och valde en "hello Kitty" tårta. Min lilla skrota.
Och vart underbart väder idag, rensat lite i förrådet och här hemma. Ska måla om hela vardagstrummet nu framöver *wheey*

Va hos Sofie i går på "hockey -kväll" blev lungt men jävligt kul faktiskt. Vi va ute en sväng, sen vart de max o sen sov vi hos sofie <3

Saknar min babe nått kopiöst...dagarna sniglar fram, ge mig fredag. Vill hångla och kramas...behöver min plutt.

lilla födelsedagsbarnet =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: