söndag 16 maj 2010

Pjuuuuuu...

Nu har jag bankat mig med harembrallor (som får mig att se ut som en dvärg eftersom det är sånt inbyggt häng att benen ser korta ut) och fötterna i uppåtläge och skön musik i lurarna, rykande göttit kaffe i handen och så laptopen=)

Barnen svävar mellan sömn o vaket till my little pony i min säng, och somnar nog när som helst, vi har vart ute i stort sätt hela dagen.
Jätteskönt men lite kallt faktiskt.

Jag ska väl försöka lägga mig skapligt, kanske kika på någon film eller nått.

Eller med världens sexigaste röst i andra telefonänden. Då somnar man tryggt, drömmandes att man ligger i hans stora varma armar....mmmm.......

Har sagt de hundratals gånger innan, men det tåls att säga igen, Jag har planetens sexigaste och bästa Fästman !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: