söndag 16 maj 2010

Slööööö Sööndag...

Idag låg jag och barnen och drog oss längeeeee..
Och för att inte romantisera en söndagsmorgon med barn i huset för mkt så var det väl mest jag som låg och drog mig...(försökte)

Sen gick vi ut på en promenad, tog en sväng förbi kyrkogården för mina barn va nyfikna på vart mina släktingar låg, så jag visade dom.

Sen köpte vi med oss Pizza hem, åt ute i Farmors trädgård (JAG VILL ATT DET SKA VARA VARM VÅR SÅ DÅ FÅR MAN LÅTSAS)

I Ärlighetens namn så längtar jag mest tills denna dag är över så det blir måndag, ny vecka, nya tag och RUTINER & framförallt dagis, plus att jag i morgon kan säga "Denna veckan får jag träffa min kära"

Vill göra förbjudna perversa saker med denna stackars arma man =)
Sen vill jag hångla och hålla handen i solen...

Aaa kan inte annat än bara sucka, över hur j-a orättvist livet känns ibland.

Pösssisnussknull :-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: