tisdag 29 juni 2010

Första dagen...

I vårt nya liv är IDAG.
Ni undrar säkert vad det gäller, och lessen att göra er besvikna men det får ni undra för det är privata saker=)

och helt för övrigt måste jag va lite mer privat iaf för som ni alla vet har jag en stalker som förföljer mig och försöker göra mitt liv till ett helvete, munnen är fulla av diaree på kvinnan och hon anmäler o anklagar mig för allt ifrån självmordsbenägen, till misskötsel av barn såväl som djur :D

Börjar bli hysteriskt jobbigt, inte att hon springer med sin skit "veeeet du vad...Nu har johanna....."
Utan just tanken av att hon sitter o orkar spendera så mkt tid av sitt liv på just mig, snacka om att hon har alldeldes för mkt fritid.

Fast å andra sidan hon har ju blivit lite av en Gränna-ikon. Alla vet vem hon är och alla e lika jävla rädda för henne och hennes mun!

Nåja, idag ska jag o barnen satsa på att promenera neråt vattnet och sola o bada =)

Det e ju sommarlov för sjutton!!!!

7 kommentarer:

  1. Inte roligt det kan jag förstå. Hoppas att de hon pratar med vet om hur hon är och tar allt med en nypa salt. Inte roligt att alltid behöva se sig över axeln innan man gör eller inte gör saker...
    All styrka till dig och din familj.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. aaaw Tack!

    Jo det som är absolut mest påfrestande är att hon springer runt till alla mina vänner o släktingar o pratar sin skit det patetiska med det hela är att hon på fullaste allvar tror att dom tror en sekund på det hon säger...vilket dom naturligtvis inte gör.

    Hela hon är sorglig helt enkelt! Fattar inte att ingen ser till att få henne inlagd för hon är verkligen riktigt sjuk!

    SvaraRadera
  3. Du är ju ta mej fan inte frisk du heller långt därifrån, Har aldrig träffat dig personligen, men det räcker ju att läsa dina inlägg här på din sjuka blogg. Så jag undra om det inte är du som ska få vård. Låter som du är paranoid.

    SvaraRadera
  4. haha jasså? plocka fram det sjuka i min blogg lilla du:) eller är d Sofia igen som skriver? ;)

    SvaraRadera
  5. Jag är inte rädd =)

    SvaraRadera
  6. är du säker Mange??? Ja e ju dööösjuk :p

    SvaraRadera
  7. Elin - grännabo8 juli 2010 kl. 13:00

    Tycker inte du ska visa att du bryr dig över huvudtaget, det är nog det hon vill! Mogna och lojala människor lär nog känna dig innan dom drar slutsatser. Tänk på det! :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: