tisdag 29 juni 2010

Tissdag

Lika härligt väder idag som det vart ett bra tag nu (dom hotar dock med regn i morgon...det vill jag då inte ta in...)

Vi har varit ute i stort sätt hela dagen jag o mina små underbara, tog en glass i glassbaren nere i hamnen, plomenerade, lekte i lekparken, sen när vi kom hem va alla barn ute så då satt vi där i solen o sen blev barnen sugna på att bada så då vart det ett kvälldop.
Nu sover dom som två stockar =)

Och i ärlighetens namn är jag minst lika j-a trött!
Så ska sova hyfsat tidigt idag hade jag tänkt.

Just nu sitter jag dock på balkongen med en kopp kaffe o en påse Brio-gräddkola *mumma*

Längtar sjukt mkt till helgen.

En annan superduperskojjsig grej är att vänner till mig o älsk just nu är inne på förlossningen o krystar för kung o fosterland.
Ska bli såå rolit, så jag vet vad jag å baby ska spendera lite pengar på på lördag iaf-babysaker!!

Neeheeee.... msn-hångel med Markus nu!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: