onsdag 23 juni 2010

förstår inte vad problemet är...?

Någon som anonymt verkar reta sig nått kopiöst på att jag "inte tar hand om" min katt?!

OM personen nu har något att säga är du välkommen att knacka på hos mig för jag antar att du bor här omkring eftersom du vet att katten ÄR just MIN.

Och antar att du inte vill det eftersom du är anonym så får jag väl säga att min katt mår alldeldes prima=)
Han gillar att vara ute och är ute mkt, ingen granne som tar hand om honom, mer än att han under mig tycker om honom och matar honom mellan varven. Därför gillar han att sitta på hans balkong ibland och det har grannen inget emot heller.

Och om hunden är hos min fd svärmor när jag inte är hemma är ju inte heller ditt problem?!
Hon kan faktiskt säga nej, hon har inget emot det alls eftersom hon gillar hunden så mkt.
Så snälla lilla du, sluta stör dig på saker du inte har med att göra, get a life istället.
Eller kom till mig och ta det öga för öga ist för att fegt sitta och pika genom anonyma kommentarer i min blogg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: